Wednesday 13 April 2011

Hidup sebagai Aku...

Aku suka banyak benda...
Aku ada banyak hobi...
Diantaranya...




Aku gila mp3, sampai ke tidur pun dengar lagu lagi....

Kalau boleh tiap2 ari nak makan ice cream...

ni pun aku suke hihi, chocolate favorite aku...

kek chocolate, teringat dekat kawan aku yang slalu buat kek chocolate dulu..
sedapppp.....


aku suka hujan hahahha... suke tgk je bkn suke main ujan...

Ni lagi satu aku suka, ... berimaginasi.... tah apa2 tah aku 'imagine'kan... ^^

Cite korea, klu ada masa je mesti aku dwload drama korea....

Group fav aku.... smpi skrg still jadi fav aku wlupun diorg dah berpecah... klu ada apa2 
berita psl diorg mesti aku follow....

My hobby, mengumpul wallpaper2 apa2 je, dari artis, filem, drama, abstrak, illustrasi
sume aku ske kumpul.... berlambak-lambak dlm lappy aku tuh.....





dan... lagi satu, aku suka jadi... lazzzyyyy... ~_~


(P/s : credits to anyone who make all this picture ^_^ I just 'kutip2' dr google jer....) 



No comments:

Post a Comment